VIP-shoppingmorgon med Matilda!

Imorse var jag och Matilda uppe med tuppen och cyklade ner till H&M's VIP-shoppingmorgon. Det var helt kanon! De bjöd på kaffe/te och jättegoda mackor. Och så var det ju 20% på allt ;)

Jag kom hem med två varor, och den ena måste jag prova hemma innan jag kan avgöra om den ska stanna eller inte. Man måste ofta ta hem och prova plagget med de kläder man har hemma, för att se att de funkar och att man kommer ha användning för den. 

Tycker det är en rejäl tumme upp att H&M äntligen börjar med lite evenemang. Kanon!  



bjuder på på riktigt gammal bild på mig och matilda, ojojoj!


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback