Kära återseenden

Mellandagarna är fyllda av kära återseenden för min del. Idag fick jag träffa Jennie, och imorgon väntar en shoppingfylld dag med Anja. Så jag saknat dom båda!

Är helt underbart att få se dom igen, och det gör verkligen min jul komplett. Fina vänner är bland det allra finaste och mest underbara i livet, och något man ska värdesätta - och så jag uppskattar dom, alla mina vänner.

Från det ena till det andra så, hoppas på att prova fram lite I.D Bare Minerals, så jag kan beställa hem det sedan. Vill köpa ett helt set till hyn med primer, concealer, foundation, puder och borste. I skolan måste man ha smink varje dag - vilket jag inte brukar ha. Jag avskyr att ha smink på dagen, men med I.D så känns det inte att man är sminkad och dessutom ser det himla naturligt ut. Wonderful!


Bjussar på en jättegammal bild på mig, Jennie & Josefine - Så många roliga stunder delade. Underbart <3

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback