Beautybay

I eftermiddag ska jag beställa från Beautybay för första gången. Känns lite läskigt, eftersom det ändå är lite över 1000kr jag ska handla för. Dock har jag bara läst massa bra recensioner från folk i Sverige och jag har alltid varit nöjd med andra sidor från england.

Vill ni ha bra produkter, men dom är dyra här i Sverige? Kolla in sidan, du kan tjäna många hundralappar och frakten ligger på ca 40kr. Märken som jag gillar, som man kan tjäna mycket på är: MD Formulations, ID bare essentials & Mavala. Och många, många fler såklart.

Är det någon av er som har någon erfaranhet av beautybay.com?


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback