En AVI damp ner i brevlådan hos Modd-Eriksson idag...

Och de visade sig att mina förstoringar jag beställt har kommit! :) Det stod att det skulle ta 7-10 dagar, men det har bara gått 3! Snacka om bra, och snabb leverans och allting var superbra packat.

Jag beställde mina från Fujidirekt, en sida jag varmt rekommenderar. Tänk dock på att om ni beställer förstoringar kan dom bli lite olika strl och format, beroende på bilden du laddar upp.

Jag fick 2 stycken 50x70cm foton och 3 stycken 20x30cm foton + frakt för 234kr - bra pris! Så nu bär det ut till valbo med farmor för att köpa de sista, stora ramarna.

Här är bilderna jag beställt:


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback