Hollister Co.

Läste nyss att kedjan Abercrombie & Fitch´s ungdomskoncept öppnar en butik här i Sverige på torsdag, i Täby. Konstigt att dom lägger det där tycker jag, hoppas det kommer in till Stockholm så man kan shoppa! Annars får man väl hoppa på pendeln ut.

Detta betyder också att man kan webshoppa (!) Så alla som inte bor nära Sthlm kan också njuta. Dock är kläderna inte min stil, men JEANSEN, oh my god. Så sjukt snygga jeans, och prisvärda. Måste få tag på ett par.

(De tre längst ner på sista bilden är mina favoriter. <3)




kommentarer
Postat av: Erika

låter bra för mig, har tio minuter gångavstånd så jag kan shoppa ihjäl mig då ;)

2011-07-27 @ 11:56:01
URL: http://erikakarlsson.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback