'this place about to blow

Om det tillkommer en ända till "att-göra" den här veckan, lovar jag att min kalender spricker. Jag tror fasen inte att jag har en ledig sekund den här veckan, vad gör man då? Man gör sig en ledig stund. Så just nu sitter jag fortfarande på jobbet - siktar på att jobba in fredag eftermiddag.

Ibland kan det vara skönt med veckor då man har massa, massa att göra. Och ibland är det värdelöst. Jag vet inte hur jag ska känna inför den här veckan, nästan allting är roligt - men jag känner hur förstörd jag kommer vara till helgen. Aaaah, mixed thoughts!

Nä, nu fokuserar vi på det positiva, allt det roliga! Träningar, familjekväll och roliga samtal.

(Ps. kom på att jag glömde berätta vart min outfit kom ifrån, så har lagt till det i inlägget nu.)



bild från i onsdags, örhängena är från primark.


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback