Melodifestivalengalnasverige!

Hej allihopa!

Är ni melodifestivalfans? Jag själv bryr mig inte så värst mycket och har inte sett en minut av det i år. Jag har dock tittat på Eric saades bidrag nu i efterhand, eftersom den vann. And i like it!

Låten är väl kanske inte den starkaste, men(!) Eric saade dansar bra, det är ett skitsnyggt nummer och han själv kommer få flickor i hela Europa att dregla vid tv:n. Visst kommer han kvala in? Det skulle jag sätta mina pengar på, slipper vi fiaskot från förra året. Det förtränger vi här och nu och det ska aldrig mer pratas om. Understood?

Jag spenderade istället min lördag kväll med Anja och en massa gotta, och såklart SEX AND THE CITY!


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback