Nu ska vi se om jag får upp älsklingen ur sängen

Det är inte alltid det lättaste kan jag lova.

Hej förresten! Idag är det dags för ännu mer tvätt nu på morgonen. Det är så korta tvättider på gavlegårdarna att man får ju springa minst 2 gånger i veckan. jag vet inte om de är jag som vill tvätta allt så ofta, eller om vi bara har extremt mycker kläder. Är det alternativ 2, så lär de ju inte bli bättre efter London... ;)

Efter det hopps jag på att få ut Mike på en sväng i Bouloungern eller något. Solen skiner, men såg att det inte ens var plusgrader i skuggan.. :/ SNÄLLA, vi behöver våren nu. Inge mer vinter, och inge mer snö!

Hur ser eran onsdag ut?


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback