NEW SHOES <3

Hej allihopa!
Nu har jag äntligen hem mina efterlängtade skor från Nelly, dom jag fick på Nelly high heels i augusti, så väntan har inte varit allt för lång. Ni vet väl, att den som väntar på något gott - väntar aldrig för länge.

Jag fick mitt första handsval, underbart (!), och skon heter Jemila. Provade dom nyss och dom sitter som ett smäck och var förvånandsvärt sköna - och mycket snyggare än på bild. Finns i svart och tan, jag valde de tanfärgade - kände att det var dags för några skor som inte var svarta. Jag använder alltid ursäkten, men allt passar ju med svart!



kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback