Fashion against aids by H&M

Hej allihopa!

Igår kom ju fashion against aids kollektionen ut i butik - och det är en av mina höjdpunkter på året. Det är den bästa specialkollektionen H&M producerar (enligt mig) och självklart var jag sugen på en hel del, men allra främst den randiga kjolen.

Så fylld med hopp skyndar jag mig allt jag kan direkt efter skolan, på alla hm som finns i city och letar frenetisk - men icke sa nicke för precis allt jag ville ha var slut, därmed också kjolen.

Men för att göra en lång historia kort, så ringde jag mamma, som förstår min hm-kärlek och hon var gullig nog att klicka hem den från hm's hemsida där den fanns kvar i strl 34 - YES!




kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback