Apple store - 4/5 stjärnor

Igår fick jag hem mitt datorfodral som jag beställde från Apple store - i måndagskväll(!). Supersnabb leverans och varan passar min dator helt perfekt.

Det enda negativa jag har att säga är att frakten (som var gratis - awesome) levereras till dörren och man måste vara hemma för att ta emot det. Vi fick ha mitt stående i trapphuset någon timme för jag var inte hemma och paketet var för stort för brevlådan.
Det andra är den extremt onödiga paketeringen. Jag beställde ett fodral till en 11tums dator och paketet var en 3cm tjock kartong på 0,5m x 1m (!) Kändes en aning överdrivet?

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback