Me and my closet

Okej, fråga? Är det bara jag här som är helt KÄR i min garderob? Jag får ett sånt lyckorus när jag går in och ska hämta något. Jag kan stå en stund och bara titta på alla skor, kläder och smycken som jag omsorgsfullt lagt upp och organiserat. Bara stå och beundra. Någon annan som är lika dan?

Fick precis ett litet ryck och provade lite kläder och skor. Vilket fick mig att gå in på Nelly.com och dregla över lite nya skor. Den sidan är f*n helt fantastiskt, rent ut sagt. Dom har superfina skor i bra kvalitet för fjuttiga priser. Och dom är helt rätt på alla trender och det finns hur mycket som helst att välja på.
Jag har två stycken skor från Nelly, som jag fått på Nelly high heels eventen jag varit på och jag är supernöjd med båda två. Båda är breda, så jag får i mina både breda och höga fötter - som allt för ofta inte går ner i skor jag provar. Så nu sitter jag och suktar efter ett par svarta boots, som jag redan har i brunt.

Mike, kom ihåg att jag fyller år snart ;)



kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback