Till alla er som funderar på att göra några behandlingar i Gävle,

Jag vill dela med mig av min senaste erfarenhet. Eftersom jag inte kan vaxa mina egna armhålor, gick jag till en salong här i Gävle för att få detta gjort. Det slutar med stubb efter 1 dag och två stora INFEKTERADE hårsäckar - som gör jätteont. 

Jag förstår att detta hände då jag redan där märkte att dom använde fel vax, fel utrustning samt inte tillräckligt med förberedande produkter. (Okunnigt och ohygieniskt).
 
Jag vill också tillägga att jag varit och fått andra behanlingar i Gävle - som ar varit helt underbara, med superfina resultat och bra terapeuter, men var försiktiga!
Så mitt tips till er, Kolla verkligen upp salongen, hudterapeuternas kvalifikationer (eller bara kom till mig ;) ) Man ska få vad man betalar för.
 
Lägger upp denna inte så smickrande bild, för att ni ska se min ena infekterade hårsäck. Jag har behövt raka mig  efter vaxningen, och jag är alltid stubbfri i minst 2 veckor annars. Jag har vaxat mig flera gånger i skolan och ALDRIG blivit ens irriterad - så att detta hänt är helt fel. 
 

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback