Sooooooooomarlooooooov!

Då har man sommarlov igen, trodde man inte minsann. Dock känns det inte riktigt ännu - några dagar till så sjunker det nog in. Men som på alla mina lov är det jobba som gäller för mig, money, money, money!

Idag passar jag på att tvätta och städa lite fint här, innan jag drar iväg och jobbar kl.17, sen har jag en fullspäckad vecka med massa roligt. Det ska bli underbart att vara hemma i sex hela veckor (!) och hinna träna, träffa familj och vänner, samt ta hand om mig själv en stund.

Troligtsvis kommer lite mer (och roligare) uppdateringar nu i sommar, massa pussar och kramar på er alla - 'cause schools out for summer ;)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback