Drömmer mig bort en stund, såhär på eftermiddagen

God eftermiddag gott folk!
Vad gör jag? Jo, jag sitter på tåget som vanligt. Känns som att mina dagar endast består av tågresor hit och tågresor dit. Fast det är väl det som är att pendla. Igår fick jag panikringa söta Sofia och fråga om jag fick sova där, då mitt tåg var mäkta försenat, inte helt ovanligt. Blev slutligen hela 1 timme och 5 minuter försenat. Så jag är glad att jag slapp sitta på det.

I detta deppiga väder kan jag inte annat än att längta mig utomlands. Bort från tråkiga, gråa sverige. Och inte blir det bättre av att passera arlanda 2 gånger om dagen... Känns som det kommer hinna bli långt in i  Juni innan man kan inviga sommarjackan och shortsen. Nu är det fasen dags för lite sol tycker jag, hör ni det vädergudarna?

Tittar på denna bild och drömmer mig bort en stund.


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback