Mmmmm...Marabou

Sitter och tänker på det här med choklad (Fast jag tänker ju alltid på choklad, då det är min last i livet, men lite kul lär man väl få ha?)
Choklad är vetenskapligt bevisat bra för ens välmående, vilket är jäkligt fascinerande. Jag är, som nog många andra där ute, en "tröstätare". Fast man äter inte bara när man är ledsen - nej nej. Choklad funkar alltid - när du är ledsen, glad, stressad, bekymrad, pms, lycklig, stolt. You name it.

Igår "unnade" jag mig en chokladkaka för att jag överlevde epileringen, även om stackars Mathilda fick jobba med en kinkig Jessica. Jag tycker att många pratar om att man inte ska äta massa det, och det, och det, vafan man får ju svälta snart. Men saken är den, Jag röker inte, jag snusar inte, och jag dricker i princip aldrig - Så choklad det är min drog - mitt val, och det är bra så mycket bättre med en chokladkaka, än alla tre ovanstående ovanor.

Så jag älskar min ovana choklad - och hoppas att ni är fler där ute med mig, som unnar sig lite gott ibland. Hur många rutor behöver du? ;)


kommentarer
Postat av: tanja

schweizer är godast:D

2012-05-24 @ 19:39:18
URL: http://tanjaellwood.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback