As long as you love me, I will be fine <3

Då sitter man här på tåget igen, känns nästan som mitt andra hem dom här jäkla regionaltågen (kalla som fan är dom å!). Denna vecka vankas det salongis-göra på skolan, vilket betyder att jag inte har några behandlingar - vilket är en skön omväxling just nu. 
 
Imorse gick jag för andra gången denna termin hemifrån, utan att ha sminkat mig. Det kommer jag sedan på nu, på tåget, lite väl sent va? Hur jäkla virrig får man bli? 
 
Livet är ingen dans på rosor, och just nu är allting en aning mycket med skolan och jag saknar verkligen att ha tid hemma, som jag hade förut, men nu har jag mina helger - och det betyder allt! Men så länge jag har Mike och Kajsa som väntar på mig när jag kommer hem, så har jag allt jag kan önska mig <3
 

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback