B-U-S till ansiktet

När det kommer till B-U-S applicering i ansiktet tycker jag att det är viktigt att man investerar lite extra pengar i att köpa specialla produkter till ansiktet. Antingen i krämform, eller det smidigaste - servetter. 
(Tänk på att färgen går bort fortare i ansiktet, så det kan gå åt flera servetter mellan gångern du applicerar på kroppen)
 
Tänkte komma med tre förlslag på B-U-S till ansiktet. 
 
1. Dr. Dennis Gross Alpha-beta glow pads. 20kr styck. 
Denna har jag själv provat och färgen blir väldigt fin, MEN det blir väldigt mycket färg. Tanken är att servetten ska appliceras ihopvikt, 1, 2 eller 3 gånger över ansiktet. Är du normal i hudtonen stryck bara på 1 gång! Och ta sedan resten över decolltage och armar. 
Den är väldigt prisvärd då den är dryg och har en helt okej, svag doft. 
 
 
 
2. TanCan towel, 16kr styck.
Denna produkt har jag hemma. TanCans vanliga spray kan man använda i ansiktet också, men det har jag inte vågat prova, speciellt med min bland/feta hudtyp. 
Det jag vet är att Tancans produkter är HELT LUKTFRIA - och det kan jag själv intyga. Trodde inte på det förens jag provad själv. 
Återkommer igen när jag provat denna, innan jag drar till London i höst. Priset är 16kr, vilket är väldigt bra tycker jag. 
 
 
 
3. St tropez gradual tan for face, 130kr. 
Har inte provat denna själv, men använder som sagt deras gradual tan till kroppen och den funkar jättebra på alla hudtoner. Skulle dock rekommenderas en sån här produkt till en hudtyp som är mer torr till normal. Har du fet eller oren hy, kör på servetter. Tummen upp för väldigt bra pris (Y)
 
Vinnare av InStyle best beauty buy 2013! 
 
 
 

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback