Rengöring

Har glömt visa min nya rengöring som jag använder. Den kommer från Dermalogica och passar i princip alla! Den är superlätt att använda och funkar även som en bra första rengöring (då känslan är mer löddrande än oljig). 
 
Jag beställde från beautybay och fick då med lite prover också. Jag kombinerar denna rengöring med en ezymrengöring från Elemis. (När jag har tränat eller haft mycket smink tvättar jag alltid ansiktet två gånger)
 
Som hudterapeut blir man väldigt sugen på att prova massor, så vi får se vilken rengöring jag provar här näst. Nu ska jag köra slut på den här och sen får vi se vilket märke som blir här näst! 
 
Ps. Denna rengöring är oljefri! Så den passar perfekt om man ex har fransförlängning! 
 
 

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback