MD. FORMULATIONS

Igår investerade jag i ett helt nytt set med hudvård. Bara en till produkt jag ska köpa, ett serum, men det får bli när nästa lön kommer. 
 
Har provat olika märken, men inte hittat det som ger mig exakt dom resultaten jag vill ha. Eftersom allas hud är olika kan det ta en stund innan man hittar det som funkar för just dig. 
 
Nu ska jag ge ett helhjärtat försök med Md. Formulations och decleor. Fick hjälp på jobbet igår av min duktiga kollega att välja ut alla produkter. Jag ber alltid andra om hjälp för att hitta produkter till mig själv, då det är jättesvårt att se kliniskt på sin egen hud. 
 
Kan tipsa om MD Formulations som har jättefina start-kit och rese-kit till förmånliga priser. Superbra om man verkligen vill prova något nytt!
 
Jag köpte: 
 
1. Md Formulations Facial Cleanser
2. Md Formulations Moisture Defense Antioxidant Creme
3. Md Formulations daily peel pads
4. Decleor - Night balm essentiel
 
 

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback